Prekių pristatymas

Šioje e-parduotuvėje įsigytus produktus kurjeris NEMOKAMAI Jums pristatys iki pat durų visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją. Į Kuršių Neriją užsakymai siunčiami tik per OMNIVA paštomatus (nemokamai) arba registruotu pirmenybiniu paštu (siuntimo kaina - 5 eurai).

Dr.OHHIRA® produktus siunčiame į ES šalis registruotu pirmenybiniu paštu. Siuntimo kaina – 5 eurai.

Jei užsakymą pateikėte darbo dieną iki 12:00 val., jis bus pristatytas nurodytu adresu sekančią darbo dieną.

SVАRBU! Jei renkatės pristatymą į OMNIVA paštomatą, svarbu įvertinti lauko temperatūrą. Kadangi produktai yra skystos formos, žemesnė nei -5°C temperatūra gali pakenkti produktų kokybei bei veiksmingumui.

Jei norite ką nors pakeisti jau patvirtintame užsakyme, susisiekite el.paštu: info@ohhira.lt arba telefonu: +370 699 77461.

Priimdami siuntą iš kurjerio, įvertinkite siuntos būklę. Jei pakuotė pažeista ir/ar jei įtariate, jog viduje esantys produktai gali būti sugadinti, prašome nepriimti iš kurjerio tokios siuntos ir iškart susisiekti su mumis. Visas pastabas dėl akivaizdžių produkto pakuotės pažeidimų ar produktų trūkumų Jūs privalote pareikšti raštu siuntos priėmimo iš kurjerio metu. Apie pažeidimus kurjeris privalo atžymėti siuntos priėmimo-perdavimo dokumente (važtaraštyje). Pasirašius šiame dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir pretenzijos dėl prekių kokybės nepriimamos.

Jei produkto pakuotė transportavimo metu yra netekusi prekinės išvaizdos, pažeista ir tai pastebėjote tik išpakavę siuntinį, tokį produktą pakeisime geru. Tokiu atveju kreipkitės šiuo el.paštu: info@ohhira.com arba telefonu: +370 699 77461.