Kaip pirkti

Užsakymo pateikimas ir apmokėjimas

Užsakymą pateikti labai paprasta - kai prekes įsidedate į krepšelį, jis atsiranda viršutiniame dešiniame naršyklės lango kampe. Čia galite keisti pasirinktus produktų, koreguoti jų kiekius, o paspaudus "Pirkti" ir suvedus savo pristatymo duomenis, galėsite pasirinkti Jums patogų mokėjimo būdą: elektroninę bankininkystę, atsiskaitymą grynaisiais arba banko kortele kurjeriui pristatymo metu ir PayPal. Viskas - užsakymas baigtas! Apie užsakymo patvirtinimą ir statuso pasikeitimus būsite informuoti el. paštu.

Karantino laikotarpiu laikantis LR Vyriausybės pateiktų saugumo rekomendacijų ir siekiant sumažinti galimus tiesioginius kontaktus su kurjerių tarnybos atstovais, savo elektroninėje parduotuvėje laikinai išjungiame atsiskaitymo grynaisiais atsiimant prekes (Cash On Delivery) funkciją. Dėkojame už Jūsų supratingumą.

Prekių pristatymas

Šioje e-parduotuvėje įsigytus produktus kurjeris NEMOKAMAI Jums pristatys iki pat durų arba pasirinkto paštomato visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją. Į Kuršių Neriją užsakymai siunčiami tik per OMNIVA paštomatus (nemokamai) arba registruotu pirmenybiniu paštu (siuntimo kaina - 5 eurai).

Dr.OHHIRA® produktus siunčiame į ES šalis registruotu pirmenybiniu paštu. Siuntimo kaina – 5 eurai.

Užsakymai Jums bus pristatyti per 2-5 darbo dienas. 

SVАRBU! Pristatymas per OMNIVA paštomatus.

Karantino metu drastiškai padidėjus siuntų skaičiui, kai kurie OMNIVA paštomatai yra visiškai užimti, todėl daugybė siuntų nuolat „stoja“ į eilę pakliūti į paštomatą. Dėl šios priežasties pranešame galimas siuntų vėlavimas nuo 1 iki 5 darbo dienų. Todėl gavę SMS žinutę apie siuntos pristatymą į paštomatą, kaip įmanoma skubiau atsiimkite savo siuntą. Perpildytus paštomatus galite sekti paštomatų sąraše, renkantys paštomatą arba čia ir, jeigu patogu, – rinkti kitą laisvą artimą paštomatą.

Perdavę prekes kurjeriui, informuosime Jus el. paštu. Prieš atvažiuodamas, kurjeris Jus informuos skambučiu arba SMS žinute apie planuojamą pristatymo laiką.

Jei norite ką nors pakeisti jau patvirtintame užsakyme, susisiekite el.paštu: info@ohhira.lt arba telefonu: +370 699 77461.

Priimdami siuntą iš kurjerio, įvertinkite siuntos būklę. Jei pakuotė pažeista ir/ar jei įtariate, jog viduje esantys produktai gali būti sugadinti, prašome nepriimti iš kurjerio tokios siuntos ir iškart susisiekti su mumis. Visas pastabas dėl akivaizdžių produkto pakuotės pažeidimų ar produktų trūkumų Jūs privalote pareikšti raštu siuntos priėmimo iš kurjerio metu. Apie pažeidimus kurjeris privalo atžymėti siuntos priėmimo-perdavimo dokumente (važtaraštyje). Pasirašius šiame dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir pretenzijos dėl prekių kokybės nepriimamos.

Prekių grąžinimas

Jei produkto pakuotė transportavimo metu yra netekusi prekinės išvaizdos, pažeista ir tai pastebėjote tik išpakavę siuntinį, tokį produktą pakeisime geru. Tokiu atveju kreipkitės šiuo el.paštu: info@ohhira.com arba telefonu: +370 699 77461.