Kaip pirkti

Užsakymas

Užsakymą pateikti labai paprasta - kai prekes įsidedate į krepšelį, jis atsiranda viršutiniame dešiniame naršyklės lango kampe. Čia galite keisti produktų kiekius, juos ištrinti, o paspaudus "Pirkti" ir suvedus savo pristatymo duomenis, galėsite pasirinkti apmokėjimo būdą. Viskas - užsakymas baigtas!

Jei prekių užsakymą pateikėte iki 12 val., jis bus pristatytas Jums sekančią darbo dieną. Arba - kitą Jums patogią produktų pristatymo dieną galite pasirinkti formuodami savo užsakymą.

Užsakymo patvirtinimą ir statuso pasikeitimus gausite el. paštu. Jei jums reikia ką nors pakeisti, kreipkitės šiuo el.paštu: m.perveneckiene@giantera.com arba telefonu: +370 699 77461.

Prekių pristatymas

Šioje e-parduotuvėje įsigytus produktus kurjeris NEMOKAMAI Jums pristatys iki pat durų visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją). 

Priimdami siuntą iš kurjerio, įvertinkite siuntos būklę. Jei pakuotė pažeista ir/ar jei įtariate, jog viduje esantys produktai gali būti sugadinti, prašome nepriimti iš kurjerio tokios siuntos ir iškart susisiekti su mumis. Visas pastabas dėl akivaizdžių produkto pakuotės pažeidimų ar produktų trūkumų Jūs privalote pareikšti raštu siuntos priėmimo iš kurjerio metu. Apie pažeidimus kurjeris privalo atžymėti siuntos priėmimo-perdavimo dokumente (važtaraštyje). Pasirašius šiame dokumente be pastabų, laikoma, kad siunta perduota nepažeista ir pretenzijos dėl prekių kokybės nepriimamos.

Dr.OHHIRA® produktus siunčiame į ES šalis registruotu pirmenybiniu paštu. Siuntimo kaina – 5 eurai.

Prekių grąžinimas

Jei produkto pakuotė transportavimo metu yra netekusi prekinės išvaizdos, pažeista ir tai pastebėjote tik išpakavę siuntinį, tokį produktą galite pakeisti geru. Tokiu atveju kreipkitės šiuo el.paštu: m.perveneckiene@giantera.com arba telefonu: +370 699 77461.